onsdag den 17. oktober 2012

Det skal nok gå alligevel

I dag fik vi besøg af noget familie. Min fars forældre kom forbi for at snakke med mine forældre. De snakkede i rigtig lang tid om en masse forskellige ting, jeg ikke interesserede mig for. Men heldigvis sad vi alle ude på terrassen i det gode vejr, så jeg kunne løbe lidt rundt på græsplænen når jeg ville.

Min far prøvede at forklare hans far noget om infoskærme. Noget om hvordan de virker, hvad de kan bruges til, osv. Det tog laaang tid, og var suuuper kedeligt. De havde ikke engang tid til at lege med mig. Men jeg var jo som altid glad alligevel.

Lige pludselig drejede samtalen over i en eller anden fest, som de skal holde her i sommer. Det er åbenbart lidt stort og omfattende, så mange forskellige emner bliver diskuteret. Blandt andet telt og mad, hvordan det nu skal gå op. Og hvem der skal hjælpe bliver også diskuteret.

Også emnet køletrailer blev taget op, for de er jo vigtigt at få holdt drikkevarerne kolde i det varme danske sommervejr. Og snakken fortsatte i timevis … eller det føltes i hvert fald sådan.

Så efter at der var blevet spist aftensmad tog vores gæster hjem og resten af aftenen nød jeg i stuen sammen med min familie, der skulle se fjernsyn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar