mandag den 26. august 2013

Nyt børneværelse

Jeg har altid været vant til at være den eneste min ejer tog sig af, selvfølgelig udover hans kæreste, men nu har de fået en lille baby hvilket betyder at der desværre er mindre tid til mig nu. Det er jeg selvfølgelig lidt træt af, men hende den lille er nu sød nok. På trods af at hun fylder så meget er der plads til os begge og vi er ved at blive meget gode venner.

Nå men den her lille baby skal jo have et sted at sove så derfor har min ejer valgt hun skal have sit helt eget værelse og det skal selvfølgelig laves helt om. De har bestemt sig for at det hele skal laves om og derfor skal hun både have nyt gulv men også helt nyt tapet.

Først starter vi med gulvet. Gulvet hun skal have bliver det nye Marmoleum Click gulv hvilket lyder ret sejt og jeg håber det er blødt så man sover godt på det når jeg lige trænger til lur. Det bliver sjovt når montørerne kommer for så har jeg igen nogle at gø ad og forskrække.

Det nye tapet de skal have er sikkert noget sødt børnetapet, det bliver sikkert også fint. Sikke heldig hun er, at hun har to forældre der vil hende det så godt. De virker meget optagede at det hele bliver så perfekt for hende som det overhovedet kan være.

Jeg glæder mig til de bliver færdige med det hele så de kan få hende ind på sit eget værelse i stedet for at hun bare ligge inde ved min ejer og tager min plads.

Nå men jeg nyder i hvert fald sommeren og især nu der er kommet masser af sol.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar